Wanneer lees je wat?

Ik hou van plannen! Ik plan echt álles. En dus ook m’n blogposts. Wat je wanneer zult vinden? Je leest het in deze blogpost!

Ik heb mezelf beloofd parttime te gaan bloggen; niet meer fulltime ermee bezig te zijn, zoals ik met een vorig blog wel deed, maar maximaal drie keer per een post publiceren. Ik heb namelijk ook nog een huishouden én lief, klein kindje wat ook aandacht vraagt. Daarom ga ik mezelf niet meer pushen en doe ik gewoon lekker waar ik zin in hebt. Het is dan ook mijn blog. Woohoo!

Maandag
Op maandag zul je hier een review lezen van een kringloopwinkel. Ik ben van plan iedere week een andere kringloopwinkel te bezoeken. Niet alleen in mijn eigen regio, maar ook iets verder van huis. Lekker op pad met zoonlief, ik heb er zin in.

Woensdag
Omdat ik, mezelf kennende, niet wegga met lege handen bij zo’n kringloopwinkel, laat ik natuurlijk ook heel graag zien wat ik gekocht heb. Dat zul je terugzien op woensdag.

Vrijdag
Bijna weekend, dus tijd voor een leuke DIY. Op mijn Pinterest board zie je al een hoop ideeën voorbij komen, waarvan ik er een paar zelf wil gaan proberen. Mijn DIY projecten verkoop ik over een tijdje via deze blog. Kom je wat leuks tegen, en wil je dit overnemen? Laat het dan snel weten, want ik adverteer ook op eBay en Marktplaats. De spulletjes die ik verkoop vind je op deze pagina. Ook organiseer ik zo nu en dan een giveaway.
Een DIY ga je niet iedere vrijdag online vinden maar deze worden wel op een vrijdag gepubliceerd.

Pin me er alsjeblieft niet aan vast, het gaat ongetwijfeld een keer gebeuren dat het een keer niet lukt om te schrijven, soms komt er gewoon iets tussen. Schrijf je daarin in (linksonder in het menu) om m’n blog te volgen; zo ontvang je direct bericht als ik een nieuwe post publiceer!

Het kan ook juist gebeuren dat ik vaker iets publiceer: ik heb namelijk wat plannen voor extra categorieën, maar deze zijn nog in ontwikkeling. Hiervan hou ik je uiteraard op de hoogte.

Heel fijn dat je m’n blog gevonden hebt, ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleeft als ik! Stel jezelf ook gerust voor in de comments, want ik ben heel nieuwsgierig naar m’n lezers!

liefsmarianne

2 gedachtes over “Wanneer lees je wat?

Laat een reactie achter!

